Wednesday, November 9, 2016

Dobrodošli na White Pearl blog!

Dobrodošli, dragi ljudi!

Kao što je red i običaj, kad ti neko dođe u goste poželiš mu dobrodošlicu, pa tako i ja vama želim dobrodošlicu na naš blog, koji pokrećem ovim postom i nadam se da ćete imati šta korisno i zanimljivo pročitati i saznati.

Za one koji ne znaju, White Pearl je, u stvari, ime brenda koji se bavi ručnom izradom nakita od 2012. godine, a koji smo pokrenule moja prijateljica Snježana i ja, a više o samim počecima i nastanku našeg brenda u nekom od narednih postova. Svojevremeno, to mi je postao zaštitni znak, pa mi nekako bilo logično da i blog nazovem tako. A, uglavnom ću i govoriti o mom hobiju, nakitu, djevojkama sa kojima se susrećem, drugim brendovima s kojima sarađujemo, samom procesu izrade nakita, vođenju stranica na društvenim mrežama i uopšte životu uz hobi koji je postao mali biznis i koji oduzima većinu mog vremena, ali koji zaista volim i ne predstavlja mi opterećenje bez obzira što mi oduzima toliko vremena.

Naš asortiman možete pogledati na našoj facebook stranici White Pearl ili na našem Instagram profilu, putem kojih možete poručiti nakit, lajkovati, komentarisati, kritikovati, hvaliti, predložiti sugestije, učestvovati u našim nagradnim igrama i slično. Dobrodošli ste u svakom slučaju.


photocredit: @turquoiselove9

Da li ste već upoznati sa White Pearl brendom? Imate li nešto od White Pearl nakita?

Do sledećeg kuckanja,
pozdravljam vas sviju!










No comments:

Post a Comment