Thursday, November 10, 2016

Instagram addicted

Instagram, trenutno omiljena mi društvena mreža, bez obzira na sve prednosti facebooka kad je u pitanju promocija našeg brenda. Instagram je pozitiva. Na Instagramu ne moram da gledam neke stvari koje ne želim a koje na fb iskaču iz svakog drugog posta, novinarske bombastične naslove koji nemaju veze sa samim sadržajem teksta i slično.

Šta ja volim da pratim na Instagramu? Volim divne flatlay-ove, volim kvalitetne fashion bloggere, volim coffee lovers-e, shabby chic profile, handmade designere i naravno sve vezano za nakit i izradu istog, travel i lifestyle bloggere...spisak je dug, volim sve što je lijepo za oko i dušu.

Šta ja postavljam na svoj IG profil? Prvenstveno #wp nakit, sve novo i naručeno što izađe iz naše radionice, zatim dnevne aktivnosti vezane za hobby, simpatične sitnice koje izrađuju drugi kreativci, volim da ubacim i po neku sličicu privatnog života kad su neki meni bitni momenti u pitanju, a najviše volim lifestyle postove u koje ubacim svašta ponešto. Volim simetriju i sklad boja u fotografiji, ali zbog nedostatka vremena nisam u mogućnosti da se posvetim tome da svaka moja kockica bude 100% onakva kakva ja smatram da bi trebala biti. Ako ste znatiželjni kako to sve izgleda, možete zapratiti @whitee_pearl.

Pratim preko 800 insta duša, ali moji omiljeni instagrameri su: @turqoiselove9, @ma_petite_blog, @coffeeandseasons, @cocopat_official, @thelady.s, @lovely1bags, @mtphotobl, @iddavanmunster, @jovanvasiljevic, @my_dream_atelier, @pe_gi_su, @pangeejumping, ...ima ih još dosta, ali kod ovih koje sam navela ispratim svaki post sa posebnom radošću i interesovanjem, jer me oduševljava njihova kreativnost i osjećaj za lijepo, kod nekih spontanost i iskrenost, i uglavnom savršen sklad kockica kojim predstavljaju ono što rade ili svoj život na ovoj društvenoj mreži.

Koja je vaša omiljena društvena mreža? Imate li instagram profil i omiljene instagramere?


Šaljem vam virtuelne pozdrave,

Bye Bye




No comments:

Post a Comment